Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с блока за управление на климатика и парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Управлението на климатика получава захранване (+12V) през 3 токови кръга - означените с червено на схемата:




    Когато захранването в тези 3 точки не постъпва в правилната последователност (примерно да отсъстват непрекъснатите +12V а да ги има тези които идват когато колата е на контакт), то може да "забие", да запише грешки и изобщо да не работи.
    На 166-цата се случва точно това.
    За да не изпадаме в много подробности, моят съвет е да се проверят тези 3 точки дали имат +12V в нормалната ситуация (на контакт, без контакт, с включен климатик..........)


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Благодаря ти колега.Ще я покажа тази схема на моя авер,че той е в час и ще проверим плюсовете.
      sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        ....
        Това за каква алфа е? Кой тип управление?
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Това за каква алфа е? Кой тип управление?
          156 2.0 ts преди 03. 98 - еднозонов климатроник. Източник - Е-learn.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Да, това е принципната схема. Интерес за мен обаче представляват схемите на М70 и М72, защото там е ключа за пещерата.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #36
              До момента никъде не съм успял да намеря схема на който и да е модул по АР.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                До момента никъде не съм успял да намеря схема на който и да е модул по АР.
                На бошовските възли им се намират схемите по техните номера.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #38
                  И аз имам подобен проблем: клапите на парното не могат да се настроят коректно, вентилатора си тръгва когато си иска. Днес бях в сервиз и ми казаха ,че проблема е софтуерен. Какво трябва да се настройва и къде? Помагайте ! алфа 156 1,6

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от janlazarow Покажи съобщение
                    И аз имам подобен проблем: клапите на парното не могат да се настроят коректно, вентилатора си тръгва когато си иска. Днес бях в сервиз и ми казаха ,че проблема е софтуерен. Какво трябва да се настройва и къде? Помагайте ! алфа 156 1,6
                    Тия по сервизите станали и програмисти, бря

                    Демонтирай модула за управлението, провери за конденз вътре и му почисти конекторите.

                    Няма, какво да му се настройва.

                    А на тия от сервиза им кажи, като не знаят или не могат нещо да си го кажат директно. Не е толкова трудно.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:27.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment

                    Working...
                    X